pátek 22. února 2013

Kurva, do prdele, to me sere...

Bylo slunne patecni poledne. Posnidala jsem a chystala jsem se napsat dalsi prispevek...po tom, co se kouknu na Misfits..v posledni fazi stahovani titulku mi ovsem spadnul internet. Nemela sem chut cekat na restart a udelala sem zasadni chybu, vypnula milovany Lenuvko mechanicky. Nebylo to poprve. Od ty doby se ovsem odmita dostat pres zahajovaci stranku Windows. Misto psani jsem nabehla do skoly...ted me posilaj k nekomu na zalohovani dat, nez mi to preinstalujou. Odpoledne a fura pesos v riti. Pitomy mierda mi bohuzel dostatecne nereflektuje situaci, tak jsem si prisla zanadavat aspon sem. Drzte mi palce.

2 komentáře:

  1. Nainstalujou ti tam mexický Windows???:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady končí veškerá legrace..Hnus, velebnosti! Sice anglický, ale 7ky místo XP, všechny programy v čudu, na ploše ňáká hnusná krajinka..Vraťte mi můj notebook!

    OdpovědětVymazat